Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

LAVABO GİDERLERİ NASIL AÇILIR?


Pratik Yöntem KABARTMA TOZU &SiRKE



Tıkanan lavabolar için mutfak malzemelerimizden doğal çözüm

Tıkanan Lavabolar için mutfak malzemelerimizden doğal çözüm
1litre sirke (üzüm, elma farketmez)
1 paket kabartma tozu veya karbonat

Lavabolar için ayda bir kez bu yöntemi denerseniz sorun yaşamazsını
Lavabonun giderine 1 paket kabartma tozunu  veya karbonat döküyoruz.

Kabartma tozunu boşalttığınız da fışş sesini duyacaksınız. 
Üzerine önce sirkenin yarısını boşaltıp bekliyoruz.
Lavabodan dışarıya bir miktar köpüklü sular çıkacak bunun geri çekilmesini bekleyip kalan sirkeyi boşaltıp bir saat kadar bekliyoruz.
Giderdeki fışşlama sesini rahatlıkla duyabilirsiniz.
Daha sonra soğuk suyu biraz akıtıp lavabonun içini temizliyoruz.
Bu yöntemi banyoda da kullanabilirsiniz.

Bu bilgiyi okuduysanız lütfen başkalarınada ulaşması için paylaşın 
Bizi Facebooktan takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/mutfakkeyfim





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

hdidem95 dedi ki...

ben daha evvel denemiştim çok bir faydası olmadı yasemincim kullanırken daha dikkatli olmak lazım diye düşünüyorum çay demi donabilecek yağlar dökülmemeli diye düşünüyorum :) emeğine sağlık
www.hadisofraya.com

Yaseminle Mutfak Keyfi dedi ki...

Teşekkürler canım
Bugüne kadar hiç yağ dökmedim lavabodan ayrıca süzgeçte kullanıyorum evde problem olmasada iş yerinde bu işlemi çok kullanıyorum faydalıda oldu

Yaseminle Mutfak Keyfi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Anadoludan Lezzetler dedi ki...

Emeğinize sağlık yasemin hanım... rojdaninmutfagi.blogspot.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f