Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

CEViZLi ATISTIRMALIK


CEViZLi ATISTIRMALIK

Kahvaltılarınız ve beş çaylarınız için nefis bir lezzet mutlaka deneyin isteğe göre acılı-acısız da yapabilirsiniz.

1 su bardağı ince çekilmiş ceviz
yarım çay bardağı zeytinyağ
1 yemek kaşığı biber salçası
1 çay kaşığı kekik
1 diş ezilmiş sarımsak  (isteğe bağlı )
Zerdeçal, tuz, karabiber, pul biber

Tuz hariç bütün malzemeleri geniş bir kaseye koyup karıştırarak yediriyoruz. Çok fazla zorlanmadan birbirine karışıyor. Tuzunu ilave edip karıştırıyoruz baharatlarını ve acısını da kendi damak tadınıza göre ayarlamalısınız.Ekmek üstüne sürerek yada servis tabağına koyup  yiyebilirsiniz .Afiyet olsun.
 
Bizi Facebooktan takip edebilirsiniz  https://www.facebook.com/mutfakkeyfim 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok farklı bir tarif. Mutlaka denemeliyim. Ellerinize sağlık...

EMELCE LEZZETLİ ANLAR dedi ki...

Kahvaltı için nefis bir öneri. Ellerinize sağlık.

Anadoludan Lezzetler dedi ki...

Harika bir lezzet ellerinize sağlık.

lifestylesieda dedi ki...

Yasemin bazen yakin olmadigimiza seviniyorum :) Yoksa yanmistik ikimizde, taze ekmek ve bu sosu düsünmek bile istemiyorum :) Ellerine saglik

Vildanınmutfagı dedi ki...

Görüncemde yemiştim aynısını çok güzel begenmiştim elinize saglık..

Yaseminle Mutfak Keyfi dedi ki...

Haklısın sen ekmekleri pişirirken bende sosları taşırdım sana offf sonrasını düşünemiyorum 😉😉😉😉

Yaseminle Mutfak Keyfi dedi ki...

Haklısın sen ekmekleri pişirirken bende sosları taşırdım sana offf sonrasını düşünemiyorum 😉😉😉😉

hdidem95 dedi ki...

çok severim eline sağlık
www.hadisofraya.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f